miercuri, 18 martie 2009

Viata mea decand am ramas gravida!!

De cand am ramas gravida viata mea s-a schimbat total.
E tare ciudat ca de la primul test de sarcina pozitiv incep si greturiile. E ca si cum corpul tau ar zice : “Aha acum ca stii let’s party!!!” Si in afara de greturi, care te iau prin surprindere dimineata, pranz si seara mai ti se dezvolta si mirosul. Am impresia ca acum pot sa devin freelancer si impreuna cu cainii de la aeroport pot mirosi substantele ilegale.
Cand i-am spus sotului meu ca o sa fim trei peste 9 luni prima lui intrebare a fost : “Esti sigura?” Mi-am dat seama ca nu incearca sa descopere daca IQ-ul meu intelege ca albastru inseamna gravida si alb inseamna ca nu ci doar doreste sa i se explice si mai bine ce si cum. Si pot recunoaste sincer ca si eu am simtit la fel la primul test.
Dupa care in fiecare zi descoperi ca ceva s-a mai schimbat la tine. In afara ca sanii cresc in fiecare zi iar eu imi spun ce bine ar fi ca dupa nastere sa ramana asa mari, abdomenul se rotunjeste iar ridicatul din pat sau scaun brusc devine o mare problema.
Fuga in mijlocul noptii la toaleta, ca de acum urinezi din ce in ce mai des, are si ea farmecul si urmariile ei. Cadeodata comice, cateodata mai putin comice, depinde cat de adormita esti cand intri in baie cu ochii inchisi si nu te uiti daca sotul nu cumva e si el tot pe WC....
Deci, cu alte cuvinte te cam pisi pe alti si pe tine (cel mai des).
Tot timpul iti e somn, nu prea ai chef de nimic si cauti mai multa liniste in jurul tau. Asa ca o carte buna de multa ori inlocuieste televizorul si de cele mai multe ori adormi inainte de a termina de citit un capitol.
De petrecut petrec cu suc de mere si multa apa iar fumatul e istorie si ce e si mai amuzant e ca-i vad pe cei de langa mine beti iar eu nu simt nici un fel de regret sau dorinta de a bea alcool si de a fuma.
Daca inainte mai scapam un hamburger acum numai gandul imi produce greata si uite asa, vreau nu vreau, am un regim de alimentatie mai sanatos decat atunci cand ma chinuiam sa tin cure de slabire cu produse naturale.
Zi dupa zi simt cum cresc ca un hipopotan (un hipopotan adorabil de altfel) si ca incep sa merg leganat ca o rata. Cat despre picioare, ei bine, mi-am luat pantofi care nu au sireturi si nu trebuie sa ma aplec sa-i inchid fiindca va veni o perioada cand nici daca voi vrea nu ma voi mai putea apleca.
Cam atat pentru azi. Va urma!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu