joi, 6 noiembrie 2008

azi

De cand m-am mutat cu sotul meu viata mea s-a schimbat si eu si mai mult. In primul rand sunt departe de prieteni, familie si viata mea trepidanta intr-un oras mare.
Nu ma intelegeti gresit. Aici e frumos, un orasel mic de munte cu aer curat si privelisti care-ti taie respiratia si sunt cu omul pe care-l iubesc. Doar ca cateodata mi-e dor sa mai merg intr-un club plin de fum (am mentionat ca aici nu se fumeaza in cluburi si baruri? :P ) cu prietenii mei si sa vorbesc limba mea materna si sa beau Jack-ul meu cu Cola pana cand ne dau afara. Mi-e dor de duminiciile la McDonalds, cand puteai citi pe fetele noastre ca am dormit prea putin si ca maine e luni si ce nasol ca trebuie sa mergem la munca, iar copii tipau facandu-ne sa radem si sa ne intrebam : " Ce plm cautam noi aici ca oricum nu mancam de la astia decat cand suntem prea beti sa ne dam seama ce facem? "
Azi mi-am dat seama cat imi e de dor de prietenii mei si discutiile noastre, unele puerile altele mai putin, si stiu ca unora nu le merge atat de bine pe cat lasa de crezut.
Hei!! Chiar daca sunt la 2.000 de km distanta I'VE GOT NEWS FOR YOU THEY INVENTED PHONES SO WE CAN COMMUNICATE!!!! Suna-ma!

Un comentariu: