luni, 13 octombrie 2008

ADEVARURI CARE “NE DOARE” !

1. Oficial exist :” Imi cer scuze ca, uneori sunt trista.” Dar asa sunt ! am o viata interna confuza. Continui sa am o conceptie stupida asupra realitatii.2. In zilele noastre dragostea a devenit foarte cinica iar pasiunea doar fizica.3. Promisiuniile dureaza nu mai mult de 3 minute. Si au devenit un mit .4. Nu raspunzi la SMS……esti naspa! De cand nu ai mai scris cuiva folosind ustensilele clasice: stiloul si hartia? Dar de ce ai face-o? Nu-I mai simplu sa-I trimiti un e-mail sau SMS ?5. Ai citit vreodata lista aia cu “Stii ca esti roman daca….” ?Un element important era ca tot ce manaci e condimentat cu ceapa si usturoi. Au uitat de ardei iute. Da, ba occidentalule, ai ceva impotriva? Asta e mancare pentru oameni adevarati, nu pentru pedofilii din Belgia.6. OK, pauza de urlat !7. Nu ma mai privi cu fata “aia” cand ma vezi ca-mi comand si a cincea bere. S-ar putea sa te plesnesc , si n-ai fi primul.8. Bady, nu am vrut sa te ranesc. Cateodata cele mai bune intentii sunt intelese gresit.9. Fi sigur ca de ce lasi in urma nu-ti va fi dor niciodata. Nu te intoarce. Mergi inainte. Nu privi in urma. Vei suferi dublu.10. Nu exista “jumatatea ta”. Este doar un alt mit construit sa-l faca pe om sa spere, sa continue, sa caute chiar daca a suferit, sa mearga mai departe. Dar adevarul este ca “viata bate filmul”. Ha!Si ar mai fi multe de spus dar….. eu ma opresc aici.Si nu uita : “ OFICIAL EXISTI !!!!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu